Sala za izlaganje

Jedan od najznamenitijih simbola Opatije je Remisens Premium Hotel Kvarner, ujedno i mjesto održavanja manifestacije . Kristalna dvorana predivno je arhitektonsko ostvarenje i najveća sala te vrste u Opatiji.

Novouređena terasa, smještna tik iznad obalnog šetališta Lungomare, idealna je lokacija za događanja na otvorenome, uz fantastičan pogled na more. Tradicija i kultura osječaju se u svakom kutku dvorane.

Šarm Kristalne dvorane , uz vješte ruke naših dizajnera , pretvorit će se na dva dana u pravi mali grad vina i delicija.

www.hedonist-magazin.com/wine-drink

  • MATEJ ZARO I UROŠ ROJAC – dvije nezaobilazne adrese za ozbiljne ljubitelje prirodnih vina

    Ako ste u konstantnoj potrazi za novim vinskim uzbuđenjima i preferirate, k tome, prirodna vina, onda su ova dva vinara iz Slovenske Istre adrese koje obavezno morate posjetiti: Matej Zaro(Izola) i 14 km dalje prema unutrašnjosti Uroš Rojac(malo mjesto Gažon). Oba vinara posvećena su u najvećoj mjeri autohtonim sortama – malvaziji istarskoj i refošku– , dolaze … Objava MATEJ ZARO I UROŠ ROJAC – dvije nezaobilazne adrese za ozbiljne ljubitelje prirodnih vina pojavila se prvi puta na Hedonist Magazin.

  • BEOWINE OKUPIO BROJNE IZLAGAČE velika popularnost hrvatskih vina u Srbiji

    Na beogradskom sajmu vina BeoWine, koji se održavao u sklopu 42. međunardonog Sajma turizma, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore predstavilo se se i 12 hrvatskih vinarija – Iločki podrumi, Blato 1902, Kutjevo, Terzolo, Udruga Plavac mali Pelješac, PZ Vrbnik, Testament vinery, Galić vina, Dingač Skaramuča, Belje, Agrolaguna, Feravino. “U posljednje je tri godine rast izvoza … Objava BEOWINE OKUPIO BROJNE IZLAGAČE velika popularnost hrvatskih vina u Srbiji pojavila se prvi puta na Hedonist Magazin.

  • ESPRESSO NIJE NAPITAK, ESPRESSO JE TRENUTAK!

    Doista , kada razgovaram sa ljudima koji piju espresso uvijek spominju senzaciju kao trenutak kojem su osjetili okus i u drugom je okus nepovratno nestao… Dugogodišnji rad bariste obilježavaju komplimenti i osmjesi zadovoljnih klijenata te neiscrpni opisi okusa šalicu za šalicom, kao da sa svakim želimo zajedno doživiti taj trenutak. Zastrašujuć pogled klijenta kada mu … Objava ESPRESSO NIJE NAPITAK, ESPRESSO JE TRENUTAK! pojavila se prvi puta na Hedonist Magazin.